10 greşeli din cauza cărora nu slăbeşti la antrenamente - Om Activ

10 greşeli din cauza cărora nu slăbeşti la antrenamente

7344 / 11.08.2016
Te antrenezi conform unui program de ardere a grăsimilor deja de câteva luni, dar kilogramele nu vor să plece? Rezultă că antrenamentul a intrat în impas şi a venit timpul să analizezi pe puncte, care poate fi cauza. Am încercat să aflăm de la expertul rubricii Be Strong, care poate fi ea.

 

#1 Nu te antrenezi în zona de ardere a grăsimilor

Cu fiece lună de activitate, sistemul cardiovascular se adaptează la sarcini şi este tot mai dificil s-o uimeşti. Dacă ai observat că în timpul antrenamentului obişnuit pulsul nu ajunge în zona de ardere a grăsimilor (120-130 bătăi/minut), atunci intensifică sarcina sau durata şedinţei cardio. Încearcă să măreşti viteza de îndeplinire a mişcărilor, fie vorba de alergări sau de alt gen de activitate. Scopul nostru final este lucrul în zona de ardere activă a grăsimilor.

 

#2 Te odihneşti prea mult între antrenamente

 

Dacă te antrenezi de 2-3 ori pe săptămână, mai adaugă câteva zile de efort. Foloseşte ziua suplimentară de antrenament pentru a prelucra grupul preferat de muşchi, presupun că acestea vor fi picioarele. O asemenea tactică îţi va permite să sporeşti povara fără ca sistemul nervos să observe acest lucru.

 

#3 Ai un program prea monoton

 

Schimbă exerciţiile, fă altele noi pe care nu le-ai mai îndeplinit vreodată. Dacă vrei poţi găsi 20 de exerciţii noi pentru un grup de muşchi. Important e să te convingi că nu implică risc de traume, pentru că adesea eroii filmuleţelor din reţea recurg la cele mai extreme exerciţii. Apropo, chiar şi efectuând aceleaşi exerciţii, dar schimbând ordinea lor, se poate intensifica procesul de ardere a grăsimilor.

 

#4 Te odihneşti prea mult între seturi

 

Activitatea în timpul pauzelor dintre seturi sporeşte mult consumul total de calorii. De exemplu, foloseşte coarda în intervalele dintre exerciţii, pentru a spori intensitatea de câteva ori. Antrenamentul mixt – de forţă sau funcţional cu adăugare de cardio – va pune bine în mişcare organismul.

În genere, odihneşte-te mai puţin între seturi.

otdyh-omactiv.md

 

#5 Duci un mod de viaţă sedentar

 

Foloseşte timpul liber la maximum. Alergări de dimineaţă, plimbări cu bicicleta seara, bazin, masaj duminică – cu o bună planificare, găseşti timp pentru toate. Important e să nu înlocuieşti antrenamentele cu plimbări, ele au efect doar combinate.

 

#6 Subapreciezi nutriţia sportivă

 

Mulţi începători sunt reticenţi faţă de nutriţia sportivă. Dacă te numeri printre ei (novicii sceptici), probabil va fi greu să te convingem de contrariul. Începe cu un pas mic, cu L-carnitina (despre avantajele ei pentru începători am scris aici). Este un aminoacid inofensiv, inclus în alimentaţia copiilor, preparatelor pentru îmbunătăţirea activităţii cardiace, de asemenea, în formă pură este accesibil pentru a accelera procesul de ardere a grăsimilor.

 

#7 Nu ai motivaţie

 

Încearcă să alternezi antrenamentele de grup cu cele individuale. Cele de grup îţi vor trezi sentimentul de rivalitate şi vei lucra cu mai multă abnegaţie. Antrenorul personal, care te va ghida fie şi o dată pe săptămână, nu te va lăsa să te relaxezi.
Dar nu uita că muşchii au nevoie de odihnă, de aceea nu-ţi planifica un antrenament la picioare cu instructorul după ce ai făcut cycling în grup.

 

#8 Ai obosit moral de sală

 

Cât ne mai permite vremea, diversifică programul cu antrenamente în aer liber (găseşti exerciţiile aici). 2-3 săptămâni într-un asemenea regim vor avea un efect benefic asupra sistemului nervos central şi celui cardiovascular.

 

#9 Te-ai supraantrenat

 

Dacă ai ajuns în faza de antrenare excesivă sau pur şi simplu ai obosit, te vor ajuta la restabilire yoga sau pilates. Acest gen de odihnă activă sunt cele mai potrivite pentru restabilirea resurselor interne.

yoga-omacvtiv.md

#10 N-ai alcătuit corect programul antrenamentelor

Poate că ar fi trebuit să începem cu acest punct, dar nu pe site-ul nostru, pentru că avem absolută încredere în cititorii noştri. Totuşi, ar fi bine să te convingi că te antrenezi după un program de slăbit aici. Ţine minte, programul are efect până la 3 luni. N-are sens să-l modifici săptămânal sau să te antrenezi conform lui mai mult timp. Fii răbdător şi consecvent.

(7344)

comments powered by HyperComments
Vadim Oleinicov

instructor de fitness, specialist în gimnastică curativă, antrenor superior la "ZSport"

Alte articole la aceiaşi temă