5 sfaturi pentru cei care au remuşcări după sărbători - Om Activ

5 sfaturi pentru cei care au remuşcări după sărbători

2797

5 sfaturi pentru cei care au remuşcări după sărbători

Valeri Kisel

CEO la clubul de fitness "Septem Fitness", or. Nikolaev, instructor certificat de crossfit nivelul doi, titular a peste 10 de certificate Crossfit Inc, autor al seminarelor de antrenament funcțional şi alte tipuri de fitness, câștigător a numeroase concursuri internaționale de crossfit în componența echipei "Septem Crossfit"

Să fim sinceri şi noi el am făcut abuz de mâncare în timpul sărbătorilor de iarnă. Doar că noi ştim că aceasta nu e grav. Află în continuare ce e de făcut, dacă te mustră conştiinţa după sărbători.

Stai departe de cântar

După sărbători s-ar putea să cântăreşti mai mult. Este important de a înţelege că acest lucru nu se datorează creșterii depozitelor de grăsimi, ci apariției edemelor.

Majoritatea alimentelor pe care le consumăm la masa de sărbătoare rețin apa în organism – murături, cârnați, deserturi, alcool și multe altele.

Cântăreşte-te la aproximativ o săptămână după ce vei reveni la regimul obișnuit. Cel mai bine e să faci acest lucru vineri, de obicei, în această zi oameni cântăresc mai puţin, deoarece planifică să fac abuzuri în weekend.

Efectuează o serie de calcule simple

Nu te-ai putut abţine şi te-ai cântărit? Ca să nu ai remuşcări, fă o serie de calcule simple.

Conform legii conservării energiei, ar fi trebuit să mănânci 9000 de calorii pentru a se forma un kilogram de grăsime în organism. Cântarul arată că ai pus pe tine 5-6 kilograme în timpul sărbătorilor? Imaginează-ţi câtă salată Olivier ar fi trebuit să mănânci!

Aceasta nu este grăsime, ci apă care va ieși din organism odată ce te vei întoarce la antrenament.

Calcule puţin mai complicate de acumulare a greutăţii în timpul sărbătorilor vei găsi aici.

Reduce caloriile, dar nu îndura foame

Nu renunța brusc la mâncare pentru a compensa caloriile consumate în timpul sărbătorilor – vei îndura foame şi în cele din urmă vei mânca chiar mai mult decât ai planificat.

Reduce rata zilnică cu 200-300 kcal și optează pentru feluri de mâncare cu un conținut sporit de legume – fibrele vor asigura sațietatea.

Notează tot ce mănânci. Aceasta ne ajută să înţelegem că și o bucată de tort sau o lingură de salată cu maioneză crește foarte mult conținutul caloric al bucatelor.

Începe antrenamentele cu cardio de intensitate scăzută

Revenirea la antrenamente este o idee minunată. Doar că ar trebui să eviţi antrenamentele extenuante pentru a compensa salatele cu maioneză consumate, în caz contrar rişti să-ţi traumatizezi mușchii sau articulațiile și să renunţi pentru mult timp la antrenamente. Începe cu cardio de intensitate scăzută și revino treptat la greutatea de lucru.

Nu te învinovăți

Toţi au nevoie uneori de o pauză. Trebuie să ne obişnuim să ni le permitem uneori. Promite că vei reveni la alimentaţia obişnuită imediat ce se vor încheia sărbătorile.

Bine ai revenit

(2797)

comments powered by HyperComments
Valeri Kisel

CEO la clubul de fitness "Septem Fitness", or. Nikolaev, instructor certificat de crossfit nivelul doi, titular a peste 10 de certificate Crossfit Inc, autor al seminarelor de antrenament funcțional şi alte tipuri de fitness, câștigător a numeroase concursuri internaționale de crossfit în componența echipei "Septem Crossfit"

Alte articole la aceiaşi temă