Cum să nu arăţi ridicol în sala antrenamentelor de grup: 7 reguli de conduită - Om Activ

Cum să nu arăţi ridicol în sala antrenamentelor de grup: 7 reguli de conduită

7967 / 22.05.2018
Fiecare club sportiv are propriile reguli pentru vizitatori. Dar să le lăsăm pe ele la o parte. Astăzi le vom analiza pe cele, care nu sunt prescrise în contracte. Iată şapte reguli de etichetă recomandate pentru vizitatorii programelor de grup.

Nu veni la antrenament dacă nu te simţi bine

Ai grijă de sine şi de cei din jur. Eroismul tău, când te impui să mergi în ruptul capului la antrenament, nu-ţi va face bine, ci doar va agrava starea ta de sănătate. Ai frisoane, guturai şi dureri în gât? Atunci stai acasă şi citeşte acest articol. Oricum te trage în sala de sport? În acest caz gândeşte-te la ceilalţi membri ai grupului, care cu siguranţă nu vor să se molipsească.

  • Dacă îţi sunt contraindicate anumite exerciţii, neapărat comunică-i despre aceasta instructorului PÂNĂ LA antrenament.

Nu întârzia

Nimeni nu agreează întârzierile, asociindu-le cu lipsa de respect. Dar în acest caz mai există un aspect important. În primele 7-10 minute ale antrenamentelor de grup are loc încălzirea. Ea este necesară pentru a pregăti organismul de efort intensiv. Întârziind cu mai mult de 10 minute la antrenament, rişti să te alegi cu un traumatism şi să-ţi suprasoliciţi inima.

  • Dacă totuşi ai întârziat, atunci încălzeşte-ţi articulaţiile şi alătură-te, dar fără a distrage atenţia grupului asupra ta.

Lasă telefonul în vestiar

Acordă-ţi doar sie însuşi timpul rezervat pentru antrenament. Apelurile şi conversaţiile la telefon distrag de la procesul de bază. Totodată sunt un factor iritant şi te distrag nu doar pe tine, dar şi pe instructor şi pe ceilalţi vizitatori. Dacă totuşi trebuie să răspunzi, atunci ieşi din sală şi revino abia după ce ai încheiat conversaţia. Dacă aştepţi un apel important, atunci ocupă un loc mai aproape de ieşire.

Străduieşte-te să fii prezent maximal la antrenament, atât cu corpul, cât şi cu gândurile.

Repetă coregrafia după antrenor

Fiece antrenament are propriile obiective şi coregrafie. Efectuează corect mişcările în consecutivitatea necesară şi rezultatele nu se vor lăsa mult aşteptate. Respectarea coregrafiei reduce riscul de traumatisme.

  • Dacă un anumit exerciţiu nu-ţi reuşeşte, află de la instructor versiunea alternativă mai simplă a lui.

Nu fă abuz de parfum în zilele de antrenament

Mirosurile puternice afectează capacitatea de concentrare, iar uneori pot provoca ameţeli şi greaţă. Bineînţeles, nu uita de regulile de igienă personală.

Lasă-ţi odraslele în camera pentru copii

Am mai spus că pentru a obţine rezultate, este necesar de a fi prezent şi cu gândul la antrenament. Nici pe alţi vizitatori nu-i vei distrage. De aceea, alege o sală de sport cu sală pentru copii, unde îl vei putea lăsa în timpul antrenamentului. Totodată, nu uita de grupurile organizate special pentru mamele cu copii – ele există.

Păstrează curăţenia

Nu arunca şerveţele şi prosoapele pe podea, intră în sală doar cu încălţămintea curată, şterge după sine echipamentele şi saltelele. Ţine minte, curăţenia este garanţia sănătăţii.

(7967)

comments powered by HyperComments
Natalia Alexeenko

Natalia Alekseenko, instructorul programelor de grup în EcoSport Gym, trainerul certificat Les Mills

Alte articole la aceiaşi temă