3 umpluturi cu proteine pentru clătite, din ţări cu o bucătărie bogată - Om Activ

3 umpluturi cu proteine pentru clătite, din ţări cu o bucătărie bogată

1376

3 umpluturi cu proteine pentru clătite, din ţări cu o bucătărie bogată

Iana Canonic

food-blogger

Clătitele nu sunt atât de dăunătoare, cum ar părea la prima vedere. Important e să înlocuieşti produsele dăunătoare cu altele folositoare sau să renunţi complet la ele.

Aluatul

  • 1 Făina rafinată cu indicele glicemic înalt (cu cât este mai mare IG al produsului, cu atât mai rapid decurge procesul de creştere în greutate) se înlocuieşte cu făină integrală cu IG redus şi bogată în fibre.
  • 2 Zahărul rafinat se substituie cu cel nerafinat (dar să nu uităm că aceasta nu-i reduce caloriile) sau se exclude complet.
  • 3 Se reduce la minimum uleiul pentru prăjit, iar pentru a evita lipirea lor de tigaie, urmează cu exactitate toţi paşii reţetei.

Umplutura

Nu vom atrage prea multă atenţie umpluturilor, foloseşte-le pe cele, care se încadrează în alimentaţia sănătoasă. E greu să numeşti sănătoase clătitele cu umplutură din salam, chiar dacă foloseşti făină integrală. În timp ce o umplutură de brânză, cum ar fi aceasta – constituie un mic dejun sau prânz bogat în proteine.

Topping

  • 1 Înlocuieşte smântâna grasă cu iaurt sau cel puţin cu smântână degresată.
  • 2 Renunţă la cremele de ciocolată, la siropurile de caramelă şi la alte toppinguri zaharoase.
  • 3 Ia aminte, toppingurile sănătoase la prima vedere, cum ar fi siropul de arţar, ascund o bombă de calorii.

Sau mai este o opţiune, găteşte după reţetele noastre şi stai fără grijă.

(1376)

comments powered by HyperComments
Iana Canonic

food-blogger

Alte articole la aceiaşi temă