10 obiceiuri utile ale coregrafului Irina Pavlovskaia - Om Activ

10 obiceiuri utile ale coregrafului Irina Pavlovskaia

1375 / 17.06.2020
Am întrebat-o pe Irina Pavlovskaia – coregraf, dansatoare, fondator al studioului de dans Irina Pavlovskaya dance school, despre obiceiurile zilnice care o apropie de versiunea ei perfectă.

Dorm cel puțin 7 ore, ca să mă trezesc ușor. Adorm de îndată ce pun capul pe pernă deoarece consum toată energia fizică la antrenamente.

Încep ziua cu un pahar cu apă și sucul de la jumătate de lămâie. După care beau o cafea naturală. Nu pot sau mai bine zis, nu vreau să renunț la această plăcere. Din cauza programului intensiv de antrenament, mănânc doar de două ori pe zi – iau micul dejun târziu și cina.

Pentru mine este important să citesc în fiecare dimineață cel puțin 15-20 de minute – fără telefon și rețele de socializare. Cândva am descoperit că la o cafea pierd mult timp pe Facebook și am decis să înlocuiesc rețelele de socializare cu lectura. Acest obicei mă ajută să mă concentrez pe Eul propriu și să citesc mai mult, în pofida graficului încărcat. Acum citesc: „E greu să fii Dumnezeu” de Frații Strugaţki.

Mă antrenez în fiecare dimineaţă. Poate fi orice tip de activitate: alergări, antrenament de forţă, yoga sau dansuri. Dimineața avem mai multă energie și este mai mică posibilitatea de a renunța. Nu poți să-ți spui că ai obosit pentru că ziua abia începe. Este o senzaţie minunată după aceasta – ești plin de energie, iar corpul îți este recunoscător.

Practic zilnic desfășor antrenamente pentru alții. Munca mea nu este o corvoadă, ci un mod de viață, o parte din mine. Trebuie să fiu în condiție fizică bună ca să-i pot ajuta pe alții să se apropie de perfecţiunea fizică. Când antrenezi pe alții, dai energie colosală, iată de ce este atât de important dimineața să mă ocup de mine însăși ca să am bateriile încărcate și să am ce împărți cu alții.

În medie fac 2-3 ore de sport pe zi pentru sine. Sportul înseamnă cunoaștere de sine, legătura cu corpul tău, sănătate și tinereţe.

Sunt vegetariană de la 10 ani, dintre care de 2 ani sunt vegan. Rația alimentară este alcătuită din multă verdeaţă, nuci și semințe. De 2-3 ori pe săptămână gătesc leguminoase. Pentru mine este important să consum hrană netratată termic. Totodată, nu consum gluten. Când te alimentezi doar cu hrană vegetală, organismul consumă mai puțină energie pentru digerare și mai mult rămâne pentru viață.

Nu consum sare și zahăr. Acestea se regăsesc în cantități suficiente în fructe, legume și crupe. Nu consum nici produse de patiserie. Îmi permit doar dulciuri pe care le gătesc eu sau raw vegan. Satisfacția este aceeași ca și după tortul Napoleon, însă beneficiile sunt mult mai mari.

Aplic metode simple de îngrijire a feței: scrub, măști, patch-uri sub ochi. De asemenea, este important somnul suficient și consumul normei zilnice de apă. Folosesc măști coreene din țesătură. Nu am branduri preferate – aleg produsele intuitiv.

Pentru corp folosesc metode casnice de îngrijire. Zilnic – masaj cu peria, săptămânal – scrub o dată, de 2-3 ori pe săptămână masaj cu ulei. După fiecare procedură hidratez pielea cu cremă. Rezultatul este pielea fără vergeturi, celulită, elastică și hidratată. Fac scrubul pentru corp din cafea și uleiuri diverse. Favoritele mele sunt uleiurile eterice și de cocos.

Irina pe Instagram: www.instagram.com/irinapavlovskaya_dance

  • Am conceput această rubrică înainte de anunțarea pandemiei. Acum credem că, în curând, toate restricțiile vor fi anulate. Sperăm că seria de articole despre obiceiurile utile te va inspira și te va ajuta să-ți formezi o atitudine sănătoasă față de sine, față de corpul tău și modul de viață. Toate cele enumerate mai sus sunt doar un exemplu de obiceiuri și recomandări, fiecare din noi își formează propriile ritualuri zilnice. Cercetează-te, caută echilibrul și fii mai bun față de sine și față de cei din jur.

(1375)

comments powered by HyperComments
Maria Mirnaya

jurnalist

Alte articole la aceiaşi temă