4 branduri chinezeşti de adidaşi, care schimbă atitudinea faţă de inscripţia "Made in China" - Om Activ

4 branduri chinezeşti de adidaşi, care schimbă atitudinea faţă de inscripţia „Made in China”

1853

4 branduri chinezeşti de adidaşi, care schimbă atitudinea faţă de inscripţia „Made in China”

Andrei Cucuşchin

expert în adidaşi şi comenzi online

Cu toţii cunoaştem brandurile arhicunoscute Nike, Puma, Adidas. Totodată, ştim că în China sunt contrafăcute milioane de adidaşi ale brandurilor cu renume. Dar prea puţini ştiu că pe piaţa chineză a încălţămintei sportive există şi producători legali, care fabrică mărfuri de calitate de marcă proprie şi concurează cu succes la pas de egalitate cu Occidentul.

Astăzi vei afla mai multe despre patru branduri de echipament sportiv din China – LI-NING, ANTA, PEAK şi 361˚, îndrăgite de chinezi. Pe piaţa chineză acestea înregistrează venituri mult mai mari, comparativ cu toate brandurile occidentale luate împreună.

LI-NING

Compania „LI-NING” este numită în cinstea creatorului său Li Ning, erou naţional, care la Jocurile Olimpice de Vară din anul 1984 a câştigat şase medalii de aur la gimnastică. Aceasta a fost prima Olimpiadă la care a participat Republica Populară Chineză. Compania a fost fondată în 1990, după 6 ani de la desfăşurarea Jocurilor Olimpice şi a început să participe activ la dezvoltarea mişcării olimpice: începând cu anul 1992, ea asigură echipamentul sportiv şi uniforma oficială a Selecţionatei olimpice a Chinei pentru ceremonia de decernare a premiilor. În anul 2000 la Olimpiada de la Sidney, uniforma brandului a fost distinsă cu premiul pentru cel mai bun design.

În prezent, Li-Ning deține cinci mărci comerciale: Li-ning, AIGLE (întreprindere comună cu un brand francez), Z-DO, Lotto (întreprindere comună cu un brand italian) şi Double Happiness.

Apropo, nimeni nu are de suferit la fabricile acestei companii – în 2006, brandul a fost declarat cel mai bun angajator din China, iar de atunci condițiile de muncă s-au îmbunătățit considerabil.

Li-Ning Men FLASH

45$

Li-Ning Men LN CLOUD 2019

72$

ANTA SPORTS

Compania şi-a început activitatea la începutul anilor ’90 ca o fabrică pentru producerea pantofilor sport Nike, dar la scurt timp a început să lucreze asupra propriei imagini. În timp ce brandurile de peste hotare se concentrau pe cele mai mari oraşe din China, ANTA SPORTS îşi promova brandul în rândul tinerilor provinciali. În prezent acesta este al treilea brand din lume după costul său cu o reţea alcătuită din 10 000 de magazine.

Brandul aplică 13 tehnologii. Printre ele se numără A-Anti-Static, tehnologie care previne apariţia energiei statice şi A-Seamless – ţesătură organică fără cusături. Nu este de mirare că această companie a fost selectată drept partener de echipamente sport pentru Jocurile Olimpice de iarnă din 2022 de la Beijing.

Anta Klay Thompson KT4

99$

Anta 2019 A-Flashfoam

89$

PEAK

Această companie la fel şi-a început activitatea în calitate de antreprenor pentru firmele din străinătate, iar în prezent produce uniforma pentru Selecţionata olimpică a Chinei, iar între anii 2015-2020 – şi pentru Echipa olimpică a Ucrainei.

Ca amploare, PEAK cedează în faţa brandurilor enumerate mai sus, însă deţine cele mai multe contracte cu jucătorii de baschet de la NBA. PEAK are o reputație de marcă în sportivii devin campioni – din anul 2009 până în 2016, mereu a câştigat finala NBA echipa dotată cu adidași PEAK.

Peak 2018 summer new basketball shoes

110$

Peak Parker’s three generation TP9

61$

361˚

Una din cele mai tinere companii din China, care înregistrează o creştere vertiginoasă. Compania a fost înfiinţată în anul 2002, iar deja în 2010 şi 2011 a fost inclusă în ratingul Celor mai bune companii asiatice conform versiunii Forbes (valorând cel puţin $1 miliard).

Compania este specializată pe alergări – a doua generaţie de adidaşi „361° Sensation” a fost distinsă cu premiul „Best Buy” de la Runner`s World, care foarte rar este acordată brandurilor chinezeşti.

361 Sensation 2

110$

361-STRATA 3: BLACK/JOLT

154$

Îi suntem recunoscători tânărului, care ne-a sugerat ideea acestui articol în comentariile pentru articolul despre Sportsdirect. Apropo, voi, la fel, ne puteţi recomanda un subiect, care v-a trezit interesul.

(1853)

comments powered by HyperComments
Andrei Cucuşchin

expert în adidaşi şi comenzi online

Alte articole la aceiaşi temă