7 cărţi despre fitness pentru cei, care vor să ştie mai multe - Om Activ

7 cărţi despre fitness pentru cei, care vor să ştie mai multe

7948 / 03.11.2016
Dacă aştepţi cu nerăbdare apariţia unui nou articol în rubrica „Be Strong”, care este publicat o dată pe săptămână, încearcă să accelerezi procesul citind aceste cărţi. Dar ţine minte că ele completează perfect, dar nu înlocuiesc un program de antrenament alcătuit după toate regulile.

Vom fi sinceri, noi nu purtăm răspunderea pentru recomandările date de autori. Ba chiar ei înşişi în prefaţă recomandă de a aprecia real posibilităţile organismului, nivelul de pregătire fizică şi starea de sănătate. Cu toate acestea, părerea unui specialist nu va fi de prisos.

№ 1: Bodybuilding de la Wider

358886

 

Autor:  Ben Wider Joe Wider

Pagini: 368

Anul editării: 2006

Ben şi Joe Wider sunt bunicii de onoare ai bodybuildingului, or anume ei au fondat Federaţia Internaţională de Bodyguilding. Cine poate şti mai multe despre antrenamentele cu greutăţi, dacă nu fraţii Wider? Nimeni. Tu însă ai şansa de a învăţa de la „cei mai buni”, citind cartea lor.

Metodologia de antrenament a fraţilor este intitulată „Weider Triangle Method” şi constituie o combinaţie armonioasă din exerciţii de forţă, alimentaţie şi tehnică de perfecţionare a măiestriei, care te va ajuta la dezvoltarea maximală a puterii, flexibilităţii şi reacţiei.

Atuurile cărţii:

Mii de amatori ai bodybuildingului şi sportivi de performanţă, practicând această metodă, au devenit atleţi de talie înaltă şi chiar campioni.

№2: Stallone de fier. Program de fitness

Stalnoj_Stallone._Fitnesprogramma_ot_superzvezdy_Gollivuda

 

Autor:  Sylvester Stallone

Pagini: 224

Anul editării: 2008

Unul din vestiţii super-eroi de la Hollywood, întruchipat pe ecrane de Rocky şi Rambo, îşi împărtăşeşte reţeta, care te va ajuta să-ţi modelezi un corp perfect şi să te menţii în formă ani buni.

El povesteşte în detalii de ce uneori metodele clasice de antrenament şi dietele nu au efectul scontat. Programul unicat de fitness, elaborat de Sly, se bazează pe o experienţă de 40 de ani în lumea sportului, este concepută pentru orice nivel de pregătire şi se potriveşte perfect atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei. Anume ea l-a ajutat pe legendarul actor să-şi modeleze corpul pentru diverse roluri într-o perioadă foarte scurtă.

Atuurile cărţii

Stallone relatează tehnica şi metodologia sa într-o formă captivantă, alternându-le cu curiozităţi din biografia sa.

№3: Corpul perfect. Enciclopedia bodybuildingului

20090819232631

 

Autor:  Larry KellerPeter B.P. Lemon

Pagini: 415

Anul editării: 2009

Programul a fost alcătuit de doi specialişti în domeniul fitnessului şi nutriţiei sportive.
Cartea conţine:

●    Trei programe avansate concepute pentru 12 săptămâni pentru dezvoltarea armonioasă a corpului: determină nivelul iniţial şi începe antrenamentele.

●    O abordare revoluţionară în dezvoltarea rapidă a forţei: vei obţine rezultate rapid, fără să-ţi pierzi practic tot timpul în sala de forţă.

●    Program de alimentaţie, cu care nu te va măcina nici senzaţia de foame, nici insuficienţa de energie: alimentaţie de 6 ori pe zi; meniu divers pentru culturişti; reţete culinare detaliate şi ghid cum să alegi bucatele la restaurant.

Atuurile cărţii: 

Instrucţiuni detaliate şi fotografii.

№4: Putere maximală

SAM_4987

 

Autor: Eric Cressey

Pagini: 240

Anul editării: 2011

Programul testat şi gândit până în cele mai mici detalii de antrenorul de fitness, powerlifting, Eric Cressey „Putere maximală” te va ajuta ca în decurs de 16 săptămâni să-ţi modelezi un corp foarte puternic.

Dacă te numeri printre cei, care zile întregi se află în sala de forţă, antrenându-te conform versiunilor uşoare pentru culturişti, pierde timpul cu ridicarea greutăţilor în tendinţa de a fi mai puternic, dar nu obţine efectul scontat, atunci această carte este pentru tine.

Atuurile cărţii: 

– Ilustraţii şi explicaţii detaliate pentru fiecare fază a exerciţiului.

– Plan de alimentaţie şi sfaturi pentru un lifting sigur şi fără durere.

– Posibilitate de creştere, multiple variaţii de exerciţii şi scopuri care te inspiră.

№5: Biblia bodybuildingului

01679975.cover_330

 

Autor: Dmitri Murzin

Pagini: 256

Anul editării: 2011

Cartea este consacrată primilor paşi, pentru cei, care aspiră la un corp perfect. Un ghid practic, care îţi va indica direcţia corectă şi viteza potrivită. Însă autorul nu se limitează doar la aspectele legate de fiziologie şi biomecanică: el îl inspiră şi motivează pe cititor, atrăgându-l emotiv în cunoaşterea filosofiei bodybuildingului, invocând numeroase exemple din experienţa proprie.

Atuurile cărţii: 

Interviul cu cele mai vestite celebrităţi din lumea sportului naţional al sec. XXI-lea.

№6: 7 minute pentru fitness 

7 минут на фитнес (Бретт Клика)

Autor: Brett Klika   

Pagini: 164

Anul editării: 2015

Cartea este un antrenor personal la domiciliu pentru toţi, or mereu se poate face rost de un cronometru şi 7 minute libere.

Brett Klika este antrenor şi cercetător, şi-a publicat articolele în reviste profesionale, speaker care motivează, schimbă viaţa şi sănătatea oamenilor cu ajutorul strategiei corecte de practicare a sportului. În cartea sa el explică bazele antrenamentelor cu interval şi îi propune cititorului 50 de programe intensive pentru 7 minute, pentru care ai nevoie doar de un scaun şi de cronometru.

Atuurile cărţii: 

– Programele şi exerciţiile sunt ilustrate detaliat.

– Navigaţie simplă, care te ajută să alegi programul potrivit – poţi lucra pentru fortificarea întregului corp sau te poţi concentra pe braţe, picioare sau trunchi.

– Exerciţiile pot fi combinate pentru a alcătui un program după gustul fiecăruia: de 7, 20 sau 30 de minute.

№7: În formă timp de 100 de zile  

10844338.cover

 

Autor: Heinrich Bergmüller şi Knut Okresek

Pagini: 192

Anul editării2014

Este destinată celor, care doresc să rupă cercul vicios şi să se obişnuiască cu modul sănătos de viaţă.

Profesorul Bergmüller afirmă că primul pas este fortificarea sistemului cardiovascular şi reglarea metabolismului muscular, pentru ca organismul să înceapă a folosi depunerile de grăsimi. Mulţi îşi pierd răbdarea la această etapă şi se opresc aici. Programul de dezvoltare a rezistenţei durează 100 de zile, însă nu trebuie să te opreşti aici.

Atuurile cărţii

Anchetă „În ce stare eşti?” şi foi pentru alcătuirea planului personal de antrenament.

(7948)

comments powered by HyperComments
Omelianova Omelianova

redactor la «Biblion»

Alte articole la aceiaşi temă