Adidas a creat o colecţie în contextul luptei pentru drepturile femeilor

297

Adidas a creat o colecţie în contextul luptei pentru drepturile femeilor

Redacţia OMactiv

Colecţia cu genericul „Now Is Her Time” („A venit timpul ei”) a fost elaborată în conlucrare cu rapperul american Pharrell Williams.


Campania de publicitate are menirea de a atrage atenţia asupra problemelor cu care se confruntă femeia contemporană: dificultăţi legate de căutarea unui loc de muncă, reacţia negativă la alăptarea în locuri publice etc.

La filmările pentru campania de publicitate au fost implicate personalităţi din diverse domenii, care nu sunt impasibili faţă de egalitate, rasă, gen şi sexualitate. Astfel în materialele publicitare apar Patrisse Cullors, co-fondatoarea mişcării Black Lives Matter, antreprenoarea socială şi fondatoarea organizaţiei non-comerciale Period.org, Nadya Okamoto, cântăreaţa Syd, dansatorii Sheena Cain şi Sophia Parker, pe co-fondatoarea Style Saves, Rachel Isabelle şi alţii.

Sursa

(297)

comments powered by HyperComments
Redacţia OMactiv

Alte articole la aceiaşi temă