5 metode de a îmbunătăţi viaţa sexuală masculină, ca să fii demn de toată lauda - Om Activ

5 metode de a îmbunătăţi viaţa sexuală masculină, ca să fii demn de toată lauda

4324 / 23.08.2016
Maşa Chinaș
Cauza erecţiei slabe, a actului sexual de scurtă durată şi a orgasmului neintensiv sunt muşchii pelvieni nedezvoltaţi, care trebuie antrenaţi. Credeai că trebuie să-ţi antrenezi doar umerii şi pectoralii? În continuare vei afla cum şi de ce trebuie să-ţi antrenezi şi alte grupuri musculare.

În mare parte, problemele bărbaţilor în pat se explică prin două cauze:

●    Muşchii pelvieni slabi – erecţie leneşă şi orgasme neaccentuate.

●    Tulburări de circulaţie în organele pelviene – erecţie leneşă de scurtă durată.

Ambele cauze se înlătură prin exerciţii de Pilates, orientate pe antrenarea muşchilor pelvieni (mulţi nici nu bănuiesc de existenţa lor şi cu atât mai mult nu-i pot controla), dar anume ei sunt responsabili de calitatea vieţii sexuale. Aşadar, să vorbim despre metode.

#1  Îmbunătăţirea erecţiei

Erecţia este reacţia vaselor arteriale şi venoase la impactul neuromediatorilor plus lucrul musculaturii planşeului pelvian, care asigură irigarea penisului cu sânge.
Când acest mecanism este perturbat, atunci erecţia este leneşă şi creşte riscul pierderii ei în procesul actului sexual.
Aşadar, pentru o erecţie stabilă şi de durată este nevoie de o musculatură pelviană puternică, de o bună circulaţie sangvină în organele pelviene şi bineînţeles de secreţia calitativă a testosteronului.

#2  Îmbunătăţirea secreţiei de testosteron.

Testosteronul, ca şi spermatozoizii, este secretat de testicule, amplasate în partea inferioară a bazinului. Intensitatea contractării lor depinde şi de nivelul irigării cu sânge a zonei. O circulaţie bună asigură funcţionarea activă a testiculelor, astfel se îmbunătăţeşte secreţia hormonilor sexuali.

#3  Creşterea duratei actului sexual

Este foarte dificil de a menţine musculatura planşeului pelvian într-o stare bună. Ea practic nu este antrenată în viaţa de zi cu zi şi se poate atrofia din cauza modului sedentar de viaţă. Sau dimpotrivă, uneori muşchii sunt suprasolicitaţi din cauza muncii fizice dificile sau a lucrului în picioare şi se pot manifesta disfuncţii.

Precum am menţionat, în timpul actului sexual anume ei asigură irigarea penisului cu sânge.

La unii bărbaţi (norocoşi) erecţia durează între 30 şi 40 de minute. Dacă vor fi întăriţi muşchii pubococcigeali, responsabili pentru acest proces, atunci durata erecţiei va creşte de câteva ori.

#4  Orgasm mai îndelungat

Musculatura planşeului pelvian are cel mai mare rol anume în timpul ejaculării, când în timpul contracţiilor puternice involuntare a musculaturii, sperma este ejaculată. Iată de ce de starea muşchilor pelvieni depind senzaţiile în timpul orgasmului şi durata lor.

Kegel-Exercises

#5  Prelungirea vieţii sexuale şi evitarea bolilor legate de vârstă

Vârsta, lucrul şi modul de viaţă sedentar au un impact negativ asupra stării muşchilor planşeului pelvian – ei se întind şi îşi pierd fermitatea. Ca urmare, se pierde ardoarea în pat.

Astăzi circa 30% de bărbaţi cu vârsta cuprinsă între 20 şi 50 de ani suferă de prostatită, iar la bărbaţii de peste 50 de ani, aceasta este o maladie foarte răspândită. Cu fiece an, acestă boală întinereşte, iar tratamentul ei este tot mai complicat şi puţin eficient. Se consideră că înrăutăţirea stării muşchilor planşeului pelvian este unul din factorii de bază a îmbolnăvirii.

Antrenând musculatura pelviană, vei reduce de câteva ori riscul de dezvoltare a prostatei!

În concluzie se poate afirma că antrenamentele de pilates îmbunătăţesc funcţia sexuală la bărbaţi. Dacă vei fortifica musculatura planşeului pelvian (tot ei muşchii centrului sau sexuali), nu doar vei prelungi viaţa sexuală, dar şi vei îmbunătăţi calitatea ei, iar orgasmele vor fi mai intensive.

Nu uita că trebuie să lucrezi corect şi sistematic.

În viitorul cel mai apropiat, vom publica un set de exerciţii pentru fortificarea muşchilor pelvieni pe site-ul nostru!

(4324)

comments powered by HyperComments

Alte articole la aceiaşi temă