# THINK & DRINK

THINK & DRINK

9 băuturi sănătoase de vară pentru cei, care nu pot bea pur și simplu apă

Antioxidanți pentru restabilirea organismului după bronzare, bacterii benefice pentru intestine, minerale menite să te salveze de arșiță și alte substanțe utile pentru organism.

2775 / 11.08.2020
THINK & DRINK

De ce în timpul pandemiei este atât de important de a bea apă (şi nu numai)

Cele mai simple metode de prevenire sunt adesea cele mai importante și eficiente.

9925 / 29.04.2020
THINK & DRINK

Sunt incluse oare ceaiul, cafeaua şi supa în norma recomandată de 2 litri de apă

Nu, în articol nu e doar un cuvânt. Am dat un răspuns mai desfășurat.

10108 / 23.01.2019
THINK & DRINK

7 mituri răspândite legate de consumul de apă

Nu trebuie să beți multă apă sau să credeți în diferite absurdități care circulă, mai ales când aveți tensiunea ridicată sau retenție de apă în organism.

7234 / 01.11.2018
THINK & DRINK

6 produse benefice, pe care ar fi bine să le adaugi în apă dimineaţa

Începeți ziua corect. Apropo, cum să o începeți incorect găsiți în articolul de mai jos.

25629 / 25.06.2018
THINK & DRINK

3 situaţii când nu trebuie să bem apă (da, uneori spunem şi asta)

Imaginați-vă ce motive serioase trebuie să fie pentru a renunța la băutura care este viață, la apă.

15504 / 01.02.2018
THINK & DRINK

Cât se poate de băut într-o noapte fără daune pentru sănătate?

Continuăm pregătirile pentru Wipe Out.

2442 / 30.11.2017
THINK & DRINK

5 motive să bei iarna la fel de mult (sau chiar mai mult), decât vara

Slăbirea este una din ele. Şi alte patru motive, la fel de importante, ni le împărtăşeşte Ekaterina Didyk, nutriţionist cu 8 ani de experienţă.

4274 / 01.11.2017
THINK & DRINK

Practic suntem convinşi că ştii prea puţine despre apa potabilă

Convinge-te că înţelegi corect noţiunea "apă minerală". Ştiai că apa minerală poate avea un conţinut minimal de minerale, aproape ca apa distilată? Spulberă miturile nutriţionistul Ecaterina Didyk.

4141 / 25.05.2017
THINK & DRINK

Totuşi câtă apă se recomandă de băut pe zi (nu, nu 2 litri)

O formulă cât se poate de simplă din partea nutriţionistului Ekaterina Didyk. Nu te prinde la ideea celor 8 pahare.

85010 / 26.04.2017
THINK & DRINK

5 situaţii, când s-ar părea că gustul apei s-a schimbat (dar nu este aşa)

Află de ce s-a schimbat gustul bucatelor preferate. Apropo, nu e vorba doar de apă.

14343 / 01.03.2017
THINK & DRINK

3 cauze ale senzaţiei de uscăciune după beţie

Articol destinat celor, pe care după week-end îi chinuie setea, îi mustră conştiinţa şi se întreabă "de ce".

25436 / 16.01.2017
THINK & DRINK

5 situaţii (în afară de arşiţă), când trebuie să consumi mai multă apă

Deshidratarea este un fenomen des îtâlnit în perioada rece a anului. Noi vă povestim cum, cum să nu preîntîmpinați deshidratarea organismului.

1799 / 21.09.2016
THINK & DRINK

5 reguli de a potoli setea pentru cei, care sunt gata să bea un litru de apă dintr-o suflare

Probabil vreodată ai fost atât de însetat încât orice lichid ţi se părea un izvor de munte. Dar te-ai ales cu senzaţia de greutate la stomac din cauza cantităţii de apă (în cel mai bun caz) pe care ai băut-o,…

16228 / 03.08.2016

Materiale populare