Cum să slăbeşti cu cel puţin 3% mai repede fără niciun efort - Om Activ

Cum să slăbeşti cu cel puţin 3% mai repede fără niciun efort

3919 / 12.05.2016
Înainte de a răspunde la întrebarea arzătoare, îţi aducem aminte că atunci când vorbim despre slăbit, avem în vedere doar arderea grăsimilor. Slăbirea efemeră după saună sau antrenament, la care instructorul neştiutor ţi-a interzis să bei apă, nu se ia în consideraţie. Kilogramele vor reveni odată cu primele înghiţituri de apă, este ceva firesc.

Apa participă la toate procesele metabolice din organism, inclusiv la cele, care duc la slăbit. Nu ne vom aprofunda în tehnologia formării moleculelor de acid oxifosforic (o ştim la perfecţie), pur şi simplu crede-ne pe cuvânt că atunci când nu consumi cantitatea necesară de apă, încetineşti slăbirea şi multe alte procese.

Nu-ţi place o asemenea perspectivă? Atunci respectă 5 reguli stricte de consumare a apei.

Adaugă câte 1 pahar în fiecare săptămână.

Deja ştii că vei slăbi doar dacă în organism va exista o cantitate suficientă de apă. Dar asta nu înseamnă că de mâine trebuie să bei 2 litri de apă – sistemul excretor nu va rezista la un asemenea asalt. Adaugă câte 1 pahar de apă pe săptămână, până când nu vei consuma cantitatea recomandată de apă. Astfel, metabolismul accelerează cu 3%!

Normele de consum a apei

Femei apă în ml = masa corpului х 0.033

Bărbaţi apă în ml = masa corpului х 0.04

Bea 1 pahar de apă cu 20 de minute înainte de masă.

Apa creează senzaţia de saturaţie şi vei mânca mai puţin. Cu 72 kcal susţin savanţii britanici. Mai mult, apa contribuie la secretarea unei cantităţi suficiente de fermenţi, care asigură o digestie normală.

Nu bea apă în timpul mesei.

Aşadar, despre digestia incorectă. Apa consumată în timpul mesei diluează sucul gastric, iar în consecinţă bucatele preferate sunt digerate mai prost. Nu este vorba doar despre senzaţia de greutate la stomac, aceasta fiind inevitabilă dacă te-ai obişnuit să bei apă în timpul mesei, ci despre asimilarea necorespunzătoare a micro şi macroelementelor. Insuficienţa multor elemente la fel încetineşte metabolismul.

eat&drink

Nu bea apă rece.

Aceasta reduce cu 20 de minute timpul aflării hrănii în stomac, deşi de obicei se află mai mult timp acolo asigurând senzaţia de saturaţie. Când hrana ajunge prea repede în intestine, începi să ai o senzaţie de foame şi întinzi mâna după o porţie în plus.
Mai mult, pentru a încălzi apa până la 36,6 grade, stomacul secretă o cantitate suplimentară de suc gastric, fapt care sporeşte şi mai mult pofta de mâncare.

water-8-perfect-fitness-foods

Bea un pahar de apă de fiecare dată când ai senzaţia de foame.

Organismul semnalizează despre foame şi sete aproximativ la fel. De aceea, dacă ai o foame de lup, încearcă să bei un pahar cu apă. Dar dacă senzaţia de foame nu a trecut, atunci poţi mânca ceva. Dietele încetinesc metabolismul, procesul de slăbire încetineşte sau în genere încetează orice progres.

(3919)

comments powered by HyperComments
Olesea Cozmic

farmacist, categoria I, asistent catedră «Farmacia social» la Universitatea de medicină «N. Testemițeanu», membru asociației H4H (hydration for health)

Alte articole la aceiaşi temă